فرندز زبان اصلی
نوشته شده توسط : رضا جعفری

خلاصه داستان
داستان سریال درباره شش جوان به نام های ریچل - مونیکا - فیبی - جوی - چندلر و راس است. داستان از جایی شروع می شود که ریچل نامزدش را در رستورانی تنها می گذارد و با دیدن دوست دبیرستانی اش مونیکا تصمیم می گیرد با او نقل مکان کند و طولی نمی کشد که تصمیم می گیرند برای بقیه چه اتفاقی بیفتد. سریال فرندز با زبان اصلی یکی از بهترین روش های آموزش زبان است.
همه ما می دانیم که تماشای فیلم به زبان انگلیسی سرگرم کننده و سرگرم کننده است. جالب است بدانید یکی از منابع اصلی زبان آموزان همین سریال ها یا فیلم ها هستند. چقدر از یک فیلم انگلیسی را می فهمید؟ بدون زیرنویس امتحان کردی؟

حتما هزار بار با خودت گفتی خدایا من میتونم 100% فیلم رو خودم بدون زیرنویس ببینم...

به نقل از ایستگاه زبان بسیاری از زبان آموزان معنی و زبان معلمان زبان را در کلاس درس یا ... می فهمند اما با دیدن اخبار به زبان انگلیسی یا حتی فیلم های روز گیج می شوند و چیزی نمی فهمند.
سوال اساسی که مطرح می شود این است که چرا این اتفاق می افتد؟

ریشه این مشکلات در دو راه اصلی نهفته است که با حل آن ها به راحتی فیلم ها، اخبار و ... را درک خواهید کرد.

معایب اصلی "گوش دادن و تلفظ" و "واژگان محدود" است.

در مرحله اول سعی کنید به موضوعات مختلف در زبان انگلیسی بپردازید. در مرحله بعدی تلفظ انگلیسی زبانان بومی بسیار موثر است.

کمبود واژگان مشکل بزرگی در درک زبان مادری است.

مجموعه دوستان در محیطی شاد و آموزنده هر آنچه را که نیاز دارید به شما آموزش می دهد. حتی به شما کمک می کند تا گوش دادن، تلفظ و دایره لغات خود را تقویت کنید.


چرا مجموعه دوستان برای آموزش زبان انگلیسی توصیه می شود؟

 

این سریال اگرچه محصول روزگار قدیم است اما همچنان یکی از پرطرفدارترین فیلم ها به خصوص در بین دانشجویان است.

مجموعه دوستان نه تنها برای یادگیری زبان انگلیسی مفید است، بلکه به شما کمک می کند تا تغییرات در الگوهای ساختاری جملات انگلیسی را درک کنید.

آمار زیر و بررسی تاثیر و نظر مردم نشان از برتری این سریال و اهمیت این سریال دارد.

فیلم ها و سریال های کمدی به دلیل اینکه محیط خسته کننده ای ندارند برای آموزش مناسب هستند. اما ذکر این نکته ضروری است که این فیلم ها اغلب از اصطلاحات و جوک هایی استفاده می کنند که در فرهنگ خودشان رایج است. پس یک فیلم کمدی را برای آموزش و یادگیری زبان انگلیسی انتخاب کنید که محبوب و مورد تایید باشد.

 

چالش Audition with Friends سری

 

سرعت گفتار؛ نگران نباشید، بعد از مدتی به همه چیز عادت خواهید کرد، پس به کار خود ادامه دهید و ناامید نشوید.

آیا کلمات و عبارات دشوار است؟ ضمنا داشتن اصطلاحات و لغات سخت یک فرصت طلایی است، می توانید نکات سخت را یادداشت کنید و سپس با تمرین و تکرار همه آنها را یاد بگیرید.

سریال رو یک روزه تموم نکن قدم به قدم برو. هر از گاهی به یک یا دو بخش در روز نگاه نکنید، اجازه دهید ناخودآگاه شما را تحت تاثیر قرار دهد.

نکته:

انگلیسی که از طریق کتاب های درسی یا در اکثر کلاس های انگلیسی یاد می گیرید شامل زبان محاوره ای یا آنچه مردم می گویند نیست. زبان انگلیسی مورد استفاده در فیلم ها کاملاً طبیعی است و بسیار نزدیک به چیزی است که هنگام صحبت با فردی که انگلیسی بومی صحبت می کنید صحبت می کنید. به همین دلیل کارشناسان بر این باورند که زبان انگلیسی شما را تقویت می کند.

- یکی از دلایلی که دوست دارم فیلم های کمدی ببینم همین است. فرض کنید شما هم به تماشای فیلم های کمدی علاقه دارید (آنها واقعا عالی هستند). پس از تماشای چند قسمت از سریال Friends، شروع به یادگیری واژگان مرتبط با محتوا و موضوع فیلم های هم سبک می کنید.





:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: